فروش دامنه به چه دلیل نیاز می شود
نوشته شده توسط : ipooshak

دامین را چقدر میشناسید؟ هر چند وقت ممکن است لازم باشد خرید یا فروش دامنه انجام دهید. دامنه (دامین) به همان آدرسی گفته می شود که شما با وارد کردن آن در آدرس بار کروم یا مرورگر های دیگر، دستور لود شدن آن سایت را می دهید. خرید و فروش دامنه، نیاز راه اندازی هر سایتی است. اگر با آن به خوبی آشنا نیستید، با ما همراه باشید تا نام دامنه ی مورد نظر خود را پیدا کرده یا فروش دامنه را به راحتی انجام دهید.

فروش دامنه

فروش دامنه به چه علت نیاز است؟

در هنگام فروش دامنه، یک سری سایت ها با نام های خاص و کوتاه و همچنین با پسوند های خاصی هستند که بسیار رایج و کاربردی می باشند. از این رو اگر به فکر خرید و فروش دامنه هستید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

موسسات و سایت های گوناگونی در حال حاضر به فروش دامنه مشغول هستند، اما لازم به ذکر است که افرادی نیز هستند که دامنه هایی با نام های کوتاه و اسم هایی را انتخاب کنند که قابلیت این را دارند، به راحتی در ذهن ثبت شوند. این افراد پس از انتخاب این نام ها، آن ها را خریداری می کنند و نگه می دارند. سپس از طرق مختلف به فروش دامنه های مذکور با قیمت های بالاتر می پردازند و از این راه کسب درآمد می کنند.

پسوند دامنه

برای خرید دامنه نیز، شما تنها زمانی به آن نیاز پیدا می کنید که به دنبال راه اندازی کسب و کار و یا سایت های اینترنتی می باشید. برای مثال دیجی کالا یک نام دامنه می باشد که با پسوند com فروخته شده است. این نام به خاطر قابلیت ثبت سریع آن در ذهن، در خاطر افراد زیادی مانده و در حال حاضر به یکی از معروف ترین سایت های ایرانی و حتی در خاورمیانه نیز تبدیل شده است. 

یک نام دامنه چند جز دارد؟

اگر بخواهیم خرید و فروش دامنه را به شکلی دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم، باید اجزا آن را کامل بشناسید. دامنه ها به طور کلی از ۲ بخش نام دامنه و پسوند آن تشکیل شده است. ترکیب این دو باهم، آدرس سایت شما را تشکیل می دهد.

 

نام دامنه همان اسمی است که شما باید آن را کوتاه و راحت انتخاب کنید تا هم راحت در ذهن کاربر ثبت شود و هم سختی نوشتن آن باعث سردرگمی کاربران نگردد.

پسوند دامنه نیز در انتهای دامنه قرار می گیرد که در حال حاضر پسوند های مختلفی وجود دارد که کسب و کار های گوناگون با توجه به نیاز خود می توانند آن ها را انتخاب کنند.

قیمت فروش دامنه

برای مثال پسوند های com بسیار محبوب می باشند و پیدا کردن نام های منحصر به فرد کوتاه و معنی که این پسوند را داشته باشند بسیار سخت می باشد و برای پیدا کردن آن باید وقت زیادی را صرف کرد.

همچنین پسوند های دیگر نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. مثل پسوند های ir پسوند های info و ...

اگر قصد مراجعه به یک وب سایت معتبر برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید و یا حتی قصد دارید برای خرید و فروش دامنه اقدام کنید می توانید به سایت نام مراجعه کنید و از خدمات خرید، فروش و مزایده دامنه موجود در این سایت بهره ببرید.

 





:: برچسب‌ها: فروش دامنه , نام دامنه , نام , مزایده دامنه , خرید دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: